Informatie
Vergoedingen / tarieven
De kosten voor de behandeling worden geheel of gedeeltelijk door uw zorgverzekeraar vergoed afhankelijk van uw aanvullende polis.
In principe hebben wij met alle zorgverzekeraars een overeenkomst.
Indien u geen- of een ontoereikende aanvullende polis heeft dan worden de kosten bij u in rekening gebracht.
Bij verhindering dient u uw afspraak minimaal 24 uur van te voren af te zeggen, anders zijn wij genoodzaakt om deze bij u in rekening te brengen.
Veelgestelde vragen

Privacy policy
Voor de Privacy Policy verwijzen we u graag naar dit document.
PREM
Wij doen mee met PREM fysiotherapie, een landelijke gestandaardiseerde meting van patiënten ervaringen. Na de laatste behandeling kan een patiënt geheel vrijblijvend via de mail een korte vragenlijst invullen met betrekking tot ervaringen met onze praktijkvoering. Deze is anoniem.
De PREM Fysiotherapie is bedoeld om de kwaliteit van zorg rond fysiotherapeutische behandelingen te meten vanuit het perspectief van u als patiënt. De vragenlijst heeft tot doel om de kwaliteit binnen de fysiotherapiepraktijk en van de aan de praktijk verbonden fysiotherapeuten in kaart te brengen.

Klachtenregeling
Wat te doen als uw een klacht hebt over uw behandelende fysiotherapeut(e)?
Hoewel we erna streven om een goede band met onze patiënten op te bouwen en te onderhouden voor een fijne samenwerking, kan het weleens gebeuren dat u ontevreden bent over hoe een behandeling plaats vindt of de manier waarop u benaderd wordt.
Er zijn stappen die u kunt nemen:
- Zoek het gesprek met uw fysiotherapeut(e). Mocht dat om welke reden dan ook niet mogelijk zijn;
- Neem dan contact op met de praktijk waar uw fysiotherapeut ( e) werkt. Deze gesprekken kunnen ook plaatsvinden met een derde persoon erbij als dat prettiger voelt en de situatie minder gespannen laat verlopen, denk hierbij aan familieleden, partner, ouders.
- Als ook dit gesprek niet voldoende resultaat oplevert, is er nog de mogelijkheid om bij de volgende 3 instanties uw klacht voor te dragen: Klachtencommissie, Commissie van Toezicht of het Regionale Tuchtcollege. Welke instantie u moet kiezen, ligt aan het doel wat u ermee wilt bereiken. Elke commissie heeft zijn eigen bevoegdheden om maatregelen te treffen en behandelt uw klacht natuurlijk zorgvuldig en vertrouwelijk als onafhankelijke partij. De behandeling van de klacht is gratis, uitgezonderd eventuele kosten voor een advocaat/rechtsbijstand. Wij vallen als fysiotherapeuten onder de klachtenregeling van het KNGF.